6 دیدگاه

اخذ ویزای باکو با پایین ترین قیمت

09144789792 کارشناس ویزای آذربایجان- رحیمیان

جاذبه های باکو اذربایجان

صدور ویزای باکو اذربایجان با بهترین و نازلترین قیمت

ویزای عادی فقط 30 دلار!

ویزای فوری فقط 70 دلار (در حال حاضر صادر نمیگردد)

ویزای باکو

اخذ ویزای باکو به صورت فوری و تنها در چند ساعت و یا بصورت عادی در سه روز کاری قابل انجام است؛ صدور ویزا توسط ما با راحت ترین روش و ارزان ترین قیمت انجام میگیرد و دفتر شرکت در باکو و تبریز فعالیت دارد. اگر ساکن شهر تبریز باشید به راحتی میتوانید با مراجعه به دفتر شرکت و با ارائه مدارک، ویزای خود را دریافت کنید و در غیر اینصورت با ارسال مدارک خود و تعیین نوع ویزای مد نظر، ویزای خود را بصورت الکترونیکی دریافت کنید.

صدور ویزای توریستی باکو با مناسب ترین قیمت در انحصار و تخصص ماست! همکاری با تورها و آژانس های مسافرتی با سابقه چندین ساله؛ کافی است فقط یکبار امتحان کنید تا مشتری دائمی ما شوید!

صدور ویزا با ارزان ترین نرخ تمام شده و بدون واسطه هزینه تور را کاهش داده و سبب افزایش مزیت رقابتی قیمتی تورهای شما میشود.

دفتر هماهنگی و صدور ویزا در تبریز و همچنین در شهر باکوی آذربایجان همه روزه فعال است (روزهای جمعه در تبریز دفتر تعطیل میباشد و صرفا بصورت تلفنی و آنلاین پاسخگو میباشد).

شماره تلفن هماهنگی و پاسخگویی در شهر تبریز: طاهر رحیمیان

با شماره 09144789792 تماس بگیرید

آدرس دفتر تبریز: ابتدای خیابان امام، پاساژ نانو، واحد 209

ویزای اذربایجان:

 ویزا یک مجوز رسمی است که توسط کشور مقصد به شهروندان کشورهای دیگر داده می شود تا بتوانند به آن کشور سفر کنند، در آن زندگی کنند یا در آن کار کنند. ویزا معمولا در پاسپورت قرار می گیرد و نشان می دهد که شخص دارای اجازه ورود به آن کشور است. برای درخواست ویزا، شخص باید فرم های لازم را پر کند، هزینه های مربوطه را پرداخت کند تا مجوز لازم برای ورود به کشور مربوطه را دارا باشد.

همچنین ببینید:

بلیط هواپیمایی مستقیم تهران باکو با کمترین قیمت

اجاره سوئیت در باکو

Summary
Issuance of visa
Service Type
Issuance of visa
Provider Name
Mr. Rahimian,
Emam street, Tabriz,Tabriz, Iran,city center- Telephone No.09144789792
Area
Baku, Azerbaijan
Description
صدور ویزای باکو، ویزای فوری در چند ساعت و عادی سه روزه، راحتترین، مطمئن ترین و ارزانترین با پیشینه کاری چهارده سال تلفن هماهنگی 09144789792

نظرات (6)

1
پشتیبانی واتراپ
پشتیبانی آنلاین
تماس