بدون دیدگاه

هتل آپارتمان رزرو کنیم یا سوئیت اجاره کنیم؟

اگر قصد مسافرت به شهرهای مختلف دارید حتما برای شما این سوال پیش آمده که برای اقامت در شهری غریب چه واحد اقامتی بهتر است؟ رزرو هتل آپارتمان بهتر است یا رزرو سوئیت مبله؟

ابتدا باید تفاوت ها و مشابهت های این دو واحد اقامتی رو بیان کرد؛ هتل آپارتمان در واقع هتلی است که بصورت واحد آپارتمانی احداث شده و مزایای آپارتمان را داراست : یک حال و پذیرایی، یک یا چند عدد اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس حمام و دسشویی

اما فقط بعضی از هتل آپارتمان ها امکان پخت و پز در آشپزخانه را ارائه میکندد و در بیشتر آنها آشپزخانه صرفا برای گرم کردن غذا و یا نهایتا برای تهیه آب جوش برای دم کردن چای و قهوه مورد استفاده قرار میگیرد و نه برای پخت و پز خانگی

همچنین هتل آپارتمان ها از مقررات هتل پیروی میکنند و مثلا امکان برگذاری مراسم کوچک نیز در آنها مهیا نمیباشد و رفت و آمد نیز در آنها کنترل میشود و بیشتر از نفرات ظرفیت واحد اجازه اقامت در آنها داده نمیشود.

بعضی از مسافران که به قصد کاری چندماهه مجبور به اقامت در شهرهای مختلف میشوند نیز گزینه اجاره ماهیانه سوئیت آپارتمان مبله برایشان مناسب تر است زیرا هتل آپارتمان ها اجازه اقامت بلند مدت چند ماهه  نمیدهند.

در حقیقیت میتوان گفت هتل آپارتمان بیشتر برای سفرهای مقاصد کاری و یا پزشکی کارایی بهتری دارد چون اغلب در مراکز شهر و در جاهای شلوغ و نزدیکی بیمارستانها احداث شده اند.

اما در نقطه مقابل سوئیت آپارتمان های شخصی اغلب در نقاط توریستی تفریحی و نقاط بدور از هیاهوی شهر قرار داشته و برای مسافرت های به قصد تفریحی مناسبتر میباشند و همچنین با وجود وسایل آشپزی امکان پخت و پز خانگی در آشپزخانه را برای میهمانان فراهم میکند. حس راحتی اقامت در منزل و در منطقه ای مسکونی و در نقاط مختلف شهر و داشتن انتخاب های متعدد در اجاره انواع سوئیت آپارتمان های یک خوابه و چندخوابه از دیگر مزیت های رزرو سوئیت در شهر نسبت به رزور انواع هتل و هتل آپارتمان است.

پس در نهایت برای مقاصد کاری مختلف و حتی سلیقه های مختلف میتوان اجاره و رزرو سوئیت آپارتمان یا رزرو هتل آپارتمان را پیشنهاد داد و در آخر این امر به انتخاب خود میهمان است که در کدام واحد اقامتی حس راحتی بیشتری دارد.

نظرات (0)

پشتیبانی واتراپ
تماس